Vraag en antwoord


Waarom moet ik me eerst aanmelden?
Vanwege gewijzigde regelgeving van Herbalife worden vanaf 19 mei 2009 de prijzen alleen weergegeven als u bent ingelogd. Iedere Herbalife distributeur is verplicht een bezoeker eerst een wachtwoord te sturen alvorens er prijzen getoond mogen worden. Aanmelden is heel erg simpel! Stuur een email naar info@kiesgezond.com of sms naar 06 - 20978773, vraag om een wachtwoord.

Kan ik gebruik maken van de 30 dagen niet goed, geld terug garantie?
Ja, dat kan. Wanneer u niet tevreden bent over de producten kunt u deze na ontvangst binnen 30 dagen retourneren. U bent wel zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten. Zodra wij de producten van u hebben ontvangen maken we het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) weer aan u over. 

Ik heb vragen over de producten en/of ik wil begeleiding, hoe werkt dat?
Uiteraard helpen we u graag met het bereiken van uw streefgewicht! Wanneer u vragen heeft kunt u altijd via e-mail of telefonisch contact opnemen met uw persoonlijke coach. Daarnaast hebben wij een begeleidingsprogramma ontwikkeld waarmee we u online naar uw streefgewicht kunnen helpen. 

Hoe kan ik mijn Herbalife bestelling betalen?
U kunt bij ons betalen via iDEAL, of contant bij ophalen.

 

Wij geven u graag vrijblijvend aanvullende informatie.